sajtjaim, és egyéb tejtermékeim leírása

sajtnapló

sajtnapló

6. Gomolya

2015. május 15. - regisztralok

Ma végre nekiálltam a feta elkészítésének. De menet közben át terveztem, és gomolya lett belőle.

  • 2015.05.15. 4l tej
  • 8 ek élőflórás joghurtot elkevertem 3 dl 35 fokos tejben
  • az elkevert joghurtot hozzáadtam a 4l tejhez
  • 30 perc várakozás
  • beoltottam 0,8 ml oltóval
  • 30 perc várakozás
  • felvágtam 3x3 cm kockákra
  • 15 perc várakozás
  • savót leszűrtem
  • apróbbra vágtam
  • 15 perc várakozás
  • savót leszűrtem, alvadékot függöny anyagba kiszedtem, és fellőgattam
  • 1 óra múlva befűszereztem (só, bors, szárított zeller zöld)
  • 2 óra múlva átraktam formába, be tettem a hűtőbe

 

Így néz ki formába rakáskor:

gomolya1.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://sajtnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr597462254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása